torsdag 2 juli 2009

En fartfylld dag!

Solen sken, himlen var blå och jag fick en konstig idé....som vanligt :o) Nämligen att jag, Karin och barnen skulle åka till skara sommarland. Vi packade väskan och kastade oss in i bilen och for iväg, naturligtvis åkte vi inte rätt väg direkt, men fram kom vi i alla fall.

Solen sken, himlen var fortfarande blå och det var VARMT!!!! Vi började med att äta innan vi rusade vidare till karusellerna. Kul tyckte kidsen. Sen var det bad på turordningen. Det var riktigt uppfriskande trots att man fick plaska runt i barnpoolen.

Allt gick över förväntan och dagen var trevlig. Ännu trevligare blev den när jag gick in på scrapperiets blogg. Fick nämligen se att min LO kom 4 av hela 87 bidrag, och därmed fick jag 18p i deltävling 1. Snacka om att känna sig nöjd!!!

Soliga kramar från mig!!!

Inga kommentarer: