måndag 30 augusti 2010

Måndag igen

Då var det måndag igen. Helgen bara sprang iväg som vanligt.
I fredags var jag på bio med Nathalie och Edwin, vi såg toy story 3, den var rolig och barnen skrattade jättemycket. På lördagen var det dax för två barnkalas, på kvällen var Maria och Henrik här med sina två barn, jättetrevligt!

Igår började jag dagen med en runda på 8 km, lilla E åkte vagn och Nathalie cyklade. På eftermiddagen var vi hos barnens farmor och fika.
Jag har även hunnit att göra ett kort som jag ska skicka till min 91 åriga mormor som älskar att få post.

Jag det var helgen i stora drag.....


Nu är jag precis hemkommen från dagens morgon runda, som blev samma som igår. I kväll börjar Nathalies simskola så nu får jag byta ut måndagens bodypump pass till ett step pass i morgon istället.

Kram Malin

Inga kommentarer: