lördag 18 december 2010

Lördag

Idag har det varit en fullspäckad dag. Jag började med att chocka mig själv med ett gymbesök kl 8.30 i morse. Sedan var det snöbergsbestigning med kidsen, vi har nämligen lyckats att få hela gatans snöhög utanför vårt hus och det är en stoooor hög, ca 3m hög och 10m lång.

Till lunch blev det stekt spättafilé med mos.

I eftermiddags bakade jag och Karin julgodis. Det blev rockyroad, marsipanpraliner, turkiskpepparkola och totalt misslyckade mintkyssar (såg ut som ulliga moln ungefär) tyvärr blev de inte ens goda... Nathalie o Edwin bakade mozart kulor med väldigt varierande utseende.

I kväll har jag slagit in julklappar. En riktig julpysseldag med andra ord.

Mina barn ska få biobiljetter i julklapp, naturligtvis måste de ha ett kort att förvaras i, denna vikning har jag hittat inne hos Anna. Biljetterna ska jag sticka in i en av fickorna.


Kram Malin

Inga kommentarer: